תמיכה טכנית
תוסף Vee לנגישות אתרים לא מופיע? נתקלת בהודעת שגיאה? כל מה שצריך לדעת לפתרון בעיות טכניות.
אייקון נגישות לא מופיע לאחר התקנה:
אם כבר התקנת את Vee באתר שלך בהתאם להנחיות, אבל אייקון הנגישות אינו מופיע, הפתרון פשוט:
1. שגיאת מטמון דפדפן – שגיאה זו יכולה להתרחש במידה ויש הרבה קבצים מאוחסנים בדפדפן שלך מאתר האינטרנט שלך (מאוחסנים כדי לשפר את מהירויות הטעינה בעת כניסה חוזרת) שגורמים לך לראות את הגרסה שהייתה לך לפני התקנת התוסף של Vee.
כדי לתקן שגיאה זו, נצטרך לנקות את המטמון בדפדפן (זה יכול להשתנות בהתאם לדפדפן). ברוב המקרים, נדרש לנווט אל היסטוריית הדפדפן שלך ולנקות את המטמון. לאחר השלמת התהליך, נטען מחדש את הדפדפן והאייקון של Vee אמור להופיע.
2.שגיאת מטמון באתר/שרת – מערכות שונות מאפשרות לך לייעל את מהירות הטעינה של האתר שלך על ידי שמירה במטמון של הסקריפטים והעיצובים שלך. בכל פעם שמבוצע עדכון באתר שלך, למשל בעת התקנת תוסף Vee, נדרש לנקות גם את המטמון של האתר/שרת שלך אם רוצים לראות את העדכון קורה. מצאו את הדרך לנקות את המטמון במערכת שבה האתר משתמש.לאחר השלמת התהליך, נדרש לטעון מחדש את הדפדפן שלך והאייקון של Vee אמור להופיע.
דוגמא לניקוי "קאש" בתוסף WP Rocket
אייקון תקין, אך הסרגל נגישות לא מופיע:
בסיום תהליך התקנת תוסף Vee באתר, אייקון הנגישות מופיע ופעיל אך בפתיחת הסרגל מופיעה הודעת שגיאה "אופס! – אין אפשרות להציג את הסרגל באתר זה".
שגיאה זו נובעת מאי התאמה בין דומיין האתר בו הותקנה התוכנה לבין הדומיין שרשום במערכת החברה בעבורו נרכש הרישיון.
לטיפול בתקלה יש לפנות לצוות הטכני שלנו בטלפון/מייל והתקלה תטופל מרחוק ללא צורך לשינוי או התעסקות נוספת מצדך.
דוגמא להודעת שגיאה בסרגל הנגישות
התאמות ויזואליות לאייקון הנגשיות:
נראות האתר שלך חשובה לנו, לכן השארנו לך את האפשרויות פתוחות.
– מיקום (ימין/שמאל , עליון/תחתון).
– צבע (לפי קוד צבע לבחירה).
– שפה (התאמה אישית של שפה).
– קישור נוסף להצהרת נגישות.
פרמטרים לשינויי מיקום/צבע אייקון
במידה והבעיה נמשכת לאחר ביצוע הפתרון במדריך, ניתן ליצור קשר עם אחד מנציגינו ונשמח לסייע ולפתור זאת עבורך בהקדם האפשרי!